Criza generată de pandemia COVID-19 ne pune pe foarte mulți dintre noi în situația de a face față unei situații ne mai întâlnite, apare anxietatea, nesiguranța, nevoia de a ne redefini ca persoane.

Ghidul pe care l-am construit pentru tine are ca scop echilibrarea psiho-emoțională prin motto-ul „Mindfulness zi de zi”. Ai la dispoziție informații, tehnici și modalități de lucru cu sinele. Îți recomand să practici cu disciplină tehnicile recomandate și vei observa îmbunătățirea calității vieții tale în contextul crizei COVID-19, urmând să știi cum să te raportezi pe viitor în alte situații de criză!

Perioada aceasta generează transformări radicale în viața coditiană și asupra ordinii interioare la nivelul echilibrului psiho-emoțional. Întreg organismul răspunde natural la o situație tensionată prin modele precum fight-flight-freeze; unele persoane ripostează-luptă-se agită, iar altele trăiesc blocaje emoționale. Aceste răspunsuri nu sunt decizii conștiente, ele se iterează ca răspunsuri automate, fără a putea fi controlate; însă, pot fi contracarate prin tehnici de mindfulness.

• 5 tehnici de mindfulness

• informații

• 5 recomandări

Cum transformăm crizele într-o oportunitate de dezvoltare? Vei afla din Ghidul de gestionarea crizelor. Echilibru psiho-emoțional. Ghidul va rămâne la tine pe email și-l vei putea accesa ori de câte ori ai nevoie pentru a revizui tehnicile de lucru.

Să îți fie de folos!

 

 


0 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

 Acest website folosește cookie-uri și continuarea sesiunii pe acest site implică acordul tău. Detalii